Månedens indsamling

 

Materialer ved opstart af skole

Da skolerne genåbner den 13. juni 2022, er der et massivt presserende behov for at levere skoleartikler til omkring 10.200 børn i forskellige aldre med skoletasker, lærebøger, notesbøger, skoleuniformer, sko, strømper, slips og bælte, håndklæder osv. Jeg blev så chokeret, da jeg hørte fra leverandørerne af skoleartikler, at nu er omkostningerne til skoleartikler steget 30 til 40 procent fra sidste år. På trods af disse stigninger er vi nødt til at levere alle de nødvendige skoleartikler til børnene. Prisen er pr. elev €46, i d.kr. ca. 350 per. Elev. I alt skal der bruges ca. 3,7 mio. d.kr. til opstart af skoleåret.

 

På grund af Covid-19 og krigssituationen i Ukraine er omkring 40 procent af den økonomiske støtte fra udlandet faldet i de sidste fire måneder, mens behovene stadig er enorme, og omkostningerne stiger.  Med mit team sad vi med leverandører af skoleartikler og forsøgte vores bedste for at forhandle prisen ned. Den endelige pris blev i gennemsnit pr. elev ca. 46 euro for at levere den samlede pakke med skoleartikler til 10.200 børn med skoletasker, notesbøger, lærebøger, skole Uniforms, sko, strømper, slips, bælte, lagner, håndklæder og så videre.,.

 

Jeg vil oprigtigt gerne bede alle vore danske sponsorer og brødre og søstre, om I venligst vil bede for dette behov og venligst slutte jer sammen og takke Herren, som giver alt, hvad vi behøver. Del også gerne børnenes behov med dine venner.

 

Brug gerne følgende link https://www.collectpay.dk/ai/Skolestart

Du kan også bruge Brug MobilPay nr. 49985, skal du have fradrag så husk at skrive cpr.nr. og navn på

eller en direkte bankoverførsel til reg.nr. 5327, kontonr. 0000241336

 

Alle gaver er fradragsberettigede efter §8, og giver du en større gave, er der mulighed for at oprette et gavebrev der løber de næste 10 år. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller ringe 20581777.